Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1432 H

Post ini merupakan post pertama aku di blog ini. Sebelum ini aku ada juga blogging guna wordpress tapi waktu aku nak log in, wordpress tulis blog aku dulu dah di-suspended-kan. Maybe kene suspended sebab dah lama aku tak buka blog tu akibat buzy dengan practical di Rumah Sakit Haji Adam Malik, Medan.

Sebut pasal practical, aku baru saja selesaikan practical aku untuk department yang ke-6 (Department Ilmu Kesehatan Anak). InsyaAllah kalau aku rajin nanti aku share story aku sepanjang aku practical dari department pertama aku masuk sampai department yang paling latest aku masuk tuk practical dan story aku yang lain.

Sebenarnya tujuan aku buat post ni untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kepada keluarga aku dan kawan-kawan aku yang terrajin baca blog aku yang tak seberapa ni.

Sekali lagi aku ucapkan selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir dan batin. Maafkan salah silap aku kalau aku wat salah atau terkasar bahasa dengan korang semua. Hepi holiday buat semua.

Bye bye…

This entry was posted in Wishes. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

